WeByond |אודות

אודות

חברת Host-Boost שירותי מחשוב קיימת משנת 2008 וכבר נחשבת לאחת החברות המובילות בכל מה שקשור בפתרונות מחשוב ענן לעסקי SMB וארגוני Enterprise.
אם אתה בתור לקוח בחרת ב- Host-Boost משמע הבנת מה הכי טוב עבור הארגון שלך מבחינת התייעלות וניהול אסטרטגי ומקצועי, שירות ללא תחרות עם תמיכה טכנית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 יום בשנה.
פתרונות חסכוניים כלכלית ויחד עם זאת גם מאפשרים לקדם את העסק שלך באמצעות מעבר לטכנולוגיית ענן לרווחיות כוללת.
 

מדוע לבחור ב- Host-Boost שירותי מחשוב

פתרונות מקצועיים במעבר העסק למחשוב ענן מתחילים תחילה עם צוות מומחים מקצועי ומיומן אשר נרתם להבאת העסק להצלחתו באמצעות ניסיון רב בתחום וסיפוק שירותים מקצועיים ללקוח תוך יעוץ אסטרטגי המושתת על ניתוח הצרכים הארגוניים שלכם.
Host-Boost מבינה את דרישות הלקוח בין אם הוא לקוח SMB, ארגון Enterprise או לקוח פרטי ומפתחת עבורו תוכנית אסטרטגית מקצועית אשר במסגרתה מותאמים שירותי מחשוב ופתרונות ענן אופטימליים ליעילות מערך המחשוב הארגוני והתנהלות סדירה ויציבה של כלל מערכות המחשוב.
 
באמצעות שירותים מתקדמים ויעוץ מקצועי ניתן לא רק לחסוך בהוצאות כלכליות על מערך המחשוב מבחינת צריכת תשתיות, שירותים חוסר התלות בהעסקת אנשי מקצוע בתחום ה-IT או הצורך ברכישת רישיונות תוכנה והתקנתם. אלא גם להסב את העסק לרווחיות והצלחה.
 

יתרונות מעבר העסק למחשוב ענן

גמישות – מעבר העסק שלך למחשוב בענן מאפשר מתן מענה לדינמיות החברה באמצעות גמישות מקסימלית. גדילת העסק ודרישתו לשירותים נרחבים יותר מתאפשרת באופן מידי על ידי קבלת שירותי מחשוב גמישים.
תנאי תשלום נוחים – מעבר למחירים הנוחים עבור השירותים אותם אתם צורכים, אתם משלמים אך ורק עבור מה שאתם משתמשים ולא מעבר לכך.
ענן ירוק – מעבר מערכות המחשוב לענן מהווה פתרון ירוק, וירטואלי אשר מונע צריכת יתר של חשמלו ומשאבי אנרגיה נוספים כמו גם חיוני לאיכות הסביבה.
קדמת טכנולוגיה – עסקים אשר צורכים שירותי ענן נהנים מהיותם עסקים המושתתים על טכנולוגיות מתקדמות. מתן פתרונות הרבה יותר מתקדמים ומקצועיים עבור לקוחותיכם האישיים על פני מתחריכם.
תמיכה טכנית – אין כל צורך בהעסקת אנשי מקצוע בתחום ה-IT על מנת לתמוך ולנהל את מערכות המידע והמחשוב בארגון. ספק שירותי ענן דואג לתמוך ברמה האדמיניסטרטיבית בכל מה שנדרש ומשאיר את בעל העסק ללא דאגות ואת עובדי הארגון להתעסק בסביבת העבודה שלהם.
ייעול סביבת עבודה של העובדים – מאחר והשירותים מסופקים באופן וירטואלי וחיצוני על ידי התחברות המשתמש לענן (דימוי לרשת האינטרנט) אין כל צורך מבחינת עובדי הארגון להתעסק בתחזוקה וייעול מערכות.
עבודה מכל מקום – עובדי ארגון יכולים להתחבר לענן מכל מקום ולצרוך באופן סימולטני ובשיתופיות פעולה מלאה את כלל המידע והנתונים תוך היותם מחוברים לרשת הארגונית המספקת תמיכה ומענה לכלל תחנות הקצה המחוברות אליה בארץ ובעולם.